Nog één nachtje slapen!

6 april 2014 - Doesburg, Nederland

Over minder dan 24 uur ben ik al in Stockholm!

En ik heb nog zo veel te doen!

Volgens mij ben ik ook gewoon te snel afgeleid. Vanochtend op tijd uit bed om eerst uitgebreid te ontbijten en daarna - eindelijk - mijn spullen allemaal in te pakken. Toen ik goed en wel de muziek aangezet had, mijn tas op bed had gezet, kwam mijn liefste broertje langs. Of ik even mee ging hardlopen. Zo'n aanbod kan ik moeilijk afslaan, dus na een rondje te hebben gerend, voor de tweede keer te hebben gedoucht, zit ik weer achter de computer om de muziek aan te zetten.. en de tas staat nog steeds op bed (11:30 uur). Eerst maar op zoek naar de zoveelste SD-kaart. Zonde natuurlijk als de rest (16 + 16 + 4 + 8 + 8 GB) vol zit. Hierna zal ik toch echt spullen moeten zoeken om thuis te laten. Peter (Molly) neemt 11 GoPro accu's mee en nóg heeft hij minder spullen dan mij. Ik heb Phil (Foxie) eens naar mijn inpaklijst laten kijken, maar ook hij weet niet wat ik thuis kan laten.

Gisteravond hadden we een spellenavond met de vriendengroep gepland in Doetinchem. Heb het ritje naar Doetinchem maar meteen gecombineerd met een bezoekje aan de Beversport, want ik had nog geen hand-, voet- en pocketwarmers. Wilde ze in eerste instantie ook niet meenemen, maar aangezien ik bij een temperatuur van + 15 oC al koude voeten heb en hiervan niet kan slapen, leek het me toch beter om er wat aan te schaffen. En ik heb een filmpje gezien van een stoere kerel van een Engels hike-magazine (ging ook mee met de Polar vorig jaar), die continu liep te zeuren dat hij het de eerste nacht zo koud had gehad. Mag me niet gebeuren dus!

DSC_0450

13:15: Volgens mij heb ik alles. Alleen shampoo ontbreekt nog! Heb de maten van mijn tas voor de zekerheid maar opgenomen en als ik het goed inpak, dan zit ik net aan de maximale maten voor handbagage. Alleen het gewicht is een probleem. Zit over de maximaal toegestane 8 kilo heen... Zucht.

15:30: En nu! Een stuk taart verder.. Heb ik het volgens mij allemaal. Christian en mama hebben er eens overheen gekeken. Vooral Chris was rigoureus: één zonnebrandcrème mee, geen vliegangstboek, geen leesboek, geen kersjes, geen rendiertje, één camera, geen teddycare doekjes :( Met mama heb ik een compromis gevonden. Het volgende gaat mee!

DSC_0459

Team USA kan volgens mij elk moment vertrekken naar het vliegveld. Phil uit de UK is inmiddels al in Amsterdam aangekomen en vliegt straks verder naar Stockholm. Voor de rest begint de reis morgenochtend! Was het maar vast morgen om deze tijd, dan had ik de vliegreis er al voor een groot deel op zitten. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen!

Hej då!

1. Dees:
    10 april 2014
    Whaaah!! Ben zo benieuwd naar hoe je het hebt daar!